Myynnin johtamisen ohjelma niille, jotka tähtäävät aivan absoluuttiselle huipulle.

 

• Saat mahdollisuuden soveltaa koeteltua myynnin johtamisen viitekehystä, mikä luo pohjan oman tiimisi tai organisaatiosi myynnin suorituskyvyn merkittävään parantamiseen

• Tunnistat oman tiimisi näkökulmasta kriittiset myynnin strategiaan, myynnin tekemisen prosessiin, myyntitaitoihin ja myyntitoiminnan mittaamiseen liittyvät tekijät

• Saat konkreettisia työvälineitä oman myyntiorganisaatiosi myynnin johtamiseen niillä kriittisillä osa-alueilla, jotka eniten vaikuttavat myyntitoimintanne suorituskykyyn

• Saat henkilöhtaisia myynnin coachingtaitoja myyntitiimin ohjaamiseen ja kokeneiden konsulttien tukea oman henkilökohtaisen ja yrityksesi muutossuunnitelman tekemiseen ja toteuttamiseen.



Ohjelman avainelementit perustuvat maailman suurimpaan oikean elämän tutkimukseen B2B-myynnistä ja Precedo Consultingin yli 30 vuoden kokemukseen tuhansien myynnin johtajien ja myyjien työskentelyn kehittämisestä yli 40 maassa. Vastuukonsultteina ja coacheina tässä ohjelmassa toimivat Marko Hänninen ja Markku Selander.

Ohjelma on tarkoitettu liiketoimintayksiköiden ja yritysten johtajajille, joiden toimenkuvassa myynnin johtaminen on merkittävässä roolissa. Heitä ovat mm. Vice President of Sales ja myyntijohtajat sekä myyntitiimien vetäjät.

Lähestymistapa on käytännöllinen, ja riittävän konkreettinen sisältäen henkilökohtaisen tuen myynnin muutoksen toteuttamiseen omassa organisaatiossa. Ohjelmaan otetaan mukaan noin 15 henkilöä.

Myynnin johtamisen ohjelma:



Neil Rackham-seminaari 20.4.2018

Legendaarinen B2B myynnin tutkimuksen uranuurtaja Neil Rackham: Rethinking Sales seminaari. Kuinka myynnin ja B2B-markkinoinnin maailma on muuttunut? Mitkä ovat uudet muutokset tavassa myydä ja asiakkaiden tavassa ostaa? Mitä ovat uusimmat tutkimustulokset, joiden avulla myyntiä voidaan parantaa joka päivä?

1. Jakso (2 päivää) 29.-30.5.2018

  • Huippumyyntiorganisaation tunnuspiirteet
  • Ajatuskehikko myynnin johtamiseen
  • Myynnin muutosprosessin vaiheet ja kriittiset pisteet
  • Myynnin johtajan roolit, jotka epäonnistuvat. Neljä roolia, jotka tuottavat arvoa myyntihenkilöille ja tiimeille
  • Myynnin strateginen ja taitojen coaching
  • Myyntistrategian luominen
  • Arvomyynnin taidot – mitä asioita minun tulisi johtaa?
  • Suostuttelevat presentaatiot ja presentoinnin taidot – mitä asioita minun tulisi johtaa?
  • Myyntiprosessi myynnin johtamisen työvälineenä
  • Sales Leader 360 analyysi ja valmistautuminen opittujen asioiden ja työkalujen siirtämiseen oman organisaation ja tiimin toimintaan.
  • 2. Jakso (2 päivää) 18.-19.9.2018

  • Myyntitiimin coachaaminen ja tiimin myyntitaitojen kehittäminen
  • Johdanto neuvottelustrategiaan ja taktiikkaan – mitä asioita minun tulisi johtaa?
  • Tehokkaan myynnin coaching session rakenne ja toteuttaminen
  • Tehokkaiden myyntikokouksen sisältö ja kokousten johtaminen
  • Myynnin ja myynnin johtamisen mittaristot
  • Myyntihenkilöiden rekrytointi
  • Myynnin johtamissuunnitelma oman organisaation ja tiimin kehittämiseen, kehityksen mittarointi.

  • Jaksojen 1 ja 2 jälkeen 60 minuutin henkilökohtainen online-coaching, joissa keskitytään jaksojen sisällön integroimiseen omaan organisaatioon.




    Neil Rackham tunnetaan kautta maailman yhtenä johtavista myynnin asiantuntijoista, SPIN® Selling -menetelmän kehittäjänä ja merkittävänä myynnin ja markkinoinnin ajattelijana. Kolme hänen kirjoittamaansa kirjaa on ollut New York Timesin best seller -listalla, ja hänen teoksiaan on käännetty yli 50 kielelle.

    Rackham mullisti kansainvälisen myynnin maailman kaikkien aikojen suurimmalla menestyksekästä myyntiä ja myynnin tehokkuutta koskevalla tutkimuksellaan. Massiivista tutkimusprojektia rahoittivat merkittävät kansainväliset yhtiöt, mukaan lukien Xerox, Microsoft ja IBM, ja siihen osallistui 30 tutkijan ryhmä, joka tutki myynnin tekemistä yli 35.000 myynnillisessä asiakaskohtaamisessa yli 20 maassa. Tutkimus kesti 12 vuotta, ja se maksoi nykyrahassa mitattuna 30 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Tutkimuksen tuloksista Rackham julkaisi uraauurtavat SPIN® Selling – ja Major Account Sales Strategy -kirjansa, jotka ovat edelleen bestsellereitä. SPIN® Selling -menetelmä puolestaan on McGraw Hillin kaikkien aikojen eniten myyty talousalan kirja. Neil on kirjoittanut myös yli 50 vaikutusvaltaista artikkelia markkinoinnista, myynnistä ja kanavastrategiasta.


    Palaa Ohjelmat 2018 -aloitussivulle